لجستیک

لجستیک فرآیندی است که در حقیقت، بخشی از مدیریت و تأمین زنجیره تأمین محسوب می‌شود. تفاوت مفهوم لجستیک با زنجیره تأمین بیانگر فعالیتی عملیاتی است. در حالیکه زنجیره تأمین نوعی استراتژی تجاری می‌باشد. این فرآیند شامل مراحل برنامه ریزی، جمع‌آوری، انبارداری، حمل و نقل و ارسال کالا به مشتریان می‌باشد. همچنین، استفاده از لجستیک برای هر مدل کسب و کاری امری ضروری تلقی می‌شود. به نوعی که نقشی مهم در افزایش توانمندی‌های سازمانی ایفاء می‌نماید، خدمات لجستیک مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی همچون:

  • کاهش هزینه‌های انبارداری و حمل و نقل،
  • افزابش بهره وری،
  • افزایش فروش و سود نهایی،
  • افزایش رضایت و تجربه مشتریان،/li>
  • تأمین به موقع نیازهای ضروری مشتریان،
  • افزایش توان رقابتی نسبت به سایر رقبا برای شرکت‌های خدمات گیرنده لجستیک،
  • یکپارچه بودن فرآیند لجستیک،
  • استفاده از فنون جدید و فناورانه در ارائه خدمات لجستیک اشاره کرد.

خدمات لجستیک دارای انواع متنوعی بوده که، در دو دسته اصلی لجستیک خرد، کلان تقسیم بندی می‌شود. لجستیک کلان غالباً در حوزه بین الملل و تجارت مطرح است و لجستیک خرد در حوزه درون سازمانی یاشرکتی. از طرفی، بخش‌های مختلف لجستیک شامل مدیریت انبارداری، نگهداری، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت حمل و نقل می‌باشد.

شایان ذکر است که، شرکت لجستیک افق آریا تمامی فرآیندهای لجستیک خود را به صورت کاملاً مدرن، توسط کادری مجرب و با سابقه ارائه می‌دهد. بنابراین شما مشتریان گرامی می‌توانید با اطمینان از مشاورین باتجربه خود کمک گرفته و سفارشات خود را ثبت نمایید.

.
ثبت سفارش
.
پیگیری سفارش
.
ثبت مرجوعی
.
ارسال دربستی