توزیع پخش فروشگاه زنجیره ای

این روزها، با افزایش کسب و کارها، اکثر شرکت‌ها، خدمات توزیع و پخش خود را بر مبنای تأمین نیاز مشتریان نهاده‌اند. با توجه به افزایش سهم بازار فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به بازار خرده‌فروشان در کشور، توزیع پخش فروشگاه زنجیره‌ای برای فروشگاه‌های بزرگ علی الخصوص برای صاحبان کالا جایگاه خاصی دارد و علاوه بر آن نقش مهمی در تعیین استراتژی‌های بازاریابی و قیمت نهایی کالا بازی می‌کند. در مقاله حاضر قصد داریم که، بیشتر درباره شرکت‌های توزیع پخش فروشگاه زنجیره‌ای صحبت نماییم. "شرکت لجستیک افق آریا با تضمین تحویل به موقع کالا، ارائه خدمات خاص برای سفارشات با حجم بالا، مدیریت موجودی وانبار موجوعی و حمل و نقل بهینه کالاها شما مشتریان گرامی را در پخش فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور همراهی می‌نماید."

خدمات لجستیک فروشگاه زنجیره ای

لجستیک در لغت به معنای انتقال و جابجایی از یک مکان به مکانی دیگر است. به بیانی دیگر، خدمات لجستیک به حمل و نقل کالا طی یک فرآیند برنامه‌ریزی شده به منظور رفع نیاز مشتریان گفته می‌شود. هنگامیکه فروشگاه زنجیره‌ای کوچک باشد، خدمات لجستیک را می‌تواند به تنهایی انجام دهد. اما زمانی که یک شرکت تولیدی بزرگ باشد، بهتر می‌باشد که خدمات لجستیک خود را به شرکت توزیع پخش فروشگاه زنجیره‌ای بسپارد. چرا که تنها یک شرکت خدمات لجستیک با تجربه بالا توانایی آن را دارد که، انواع کالا و خدمات را به شکلی مطمئن و حفاظت شده در زمان معین درمناطق مختلف کشور و یا حتی بیرون از مرزها جابجا کرده و به دست مشتریان خود برساند.

بنابراین، هدف اصلی خدمات لجستیک فروشگاه زنجیره‌ای این است که، با صرف هزینه‌ای کم، کالا و خدمات را با بالاترین میزان رضایت دردسترس مشتریان قرار دهد. بطوریکه تجربه خوب مشتری به عنوان محرکی برای افزایش فروش‌های بعدی عمل نماید. "پخش فروشگاه زنجیره‌ای لجستیک افق آریا ارائه دهنده خدمات لجستیک با بهترین کیفیت و تضمین رضایت مشتریان در خدمت شما مشتریان گرامی در حوزه توزیع فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای خواهد بود."

خدمات دپو و انبارداری فروشگاه زنجیره ای

خدمات انبارداری چه به صورت کوتاه مدت و چه بلند مدت از قسمت‌های اصلی یک کسب و کار تلقی می‌شود. از طرفی، گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مناطق مختلف کشور، نیاز به انبارداری مدرن و استفاده از سیستم‌های مدیریت انبار را افزایش داده است. مدیریت موجودی کالاها در انبارداری فروشگاه‌های زنجیره‌ای بایستی به طور مستمر چرخش داشته باشد. به همین منظوردر سیستم انبارداری نیاز به یک بانک اطلاعاتی کامل از کالاهای موجود در انبار و یا فروشگاه وجود دارد، تا زمانی که محصولات منقضی شوند به سرعت نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام شود. با کمک روش‌های نوین مدیریت موجودی کالاها در انبار، می‌توان علاوه بر بالا بردن سرعت چرخش میزان موجودی، سوددهی نهایی، کنترل موجودی و تأمین به موقع محصولات نیز افزایش می‌بابد. همچنین، با استفاده از خدمات دپو و انبارداری فروشگاه زنجیره‌ای می‌توان ارتباط اثر بخشی میان تولیدکنندگان و عرضه کنندگان و مشتریان را فراهم نمود.

"شرکت افق آریا ازبرترین فعالان حوزه خدمات لجستیک، با برخورداری از انبارهای مدرن، آماده ارائه کلیه خدمات حمل و نقل، دپو و انبارداری، توزیع پخش فروشگاه‌های زنجیره‌ای و زنجیره تأمین با استفاده از بروزترین تکنولوژها به شما صاحبان کالا می‌باشد.

توزیع پخش فروشگاه زنجیره ای

یکی از مهمترین بخش‌های فروشگاه‌های نوین امروزی، توزیع پخش فروشگاه زنجیره‌ای  است. این امر بدان دلیل است که،نه تنها ارسال کالا و خدمات به تمامی نقاط صورت می‌گیرد، بلکه با برقراری یک ارتباطی مؤثر با تولیدکنندگان از یک سو و مشتریان از سویی دیگر، شناخت مناسبی از نیازهای بازار و روند عرضه و تقاضا کالاها پیدا خواهد شد. در اصل، پخش فروشگاه زنجیره‌ای امکان تسهیل فرآیند فروش و عرضه محصولات و خدمات که یکی از اهداف مشتری مداری است را بر عهده دارد که در نهایت باعث پویایی اقصاد و افزایش سود خواهد شد. از جمله وظایف اصلی توزیع پخش فروشگاه زنجیره‌ای می‌توان نگهداری و انبار کالا، گرفتن سفارشات مشتریان، ارسال وتحویل کالا، وصول مطالبات مشتریان، جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای تنظیم بازار را نام برد.

شرکت افق آریا با بهره‌گیری از کادری مجرب و انبارداری مدرن، خدمات حمل ونقل انواع کالا و انبارداری آن‌ها را به صورت مدرن و تضمین شده انجام می‌دهد. علاوه بر آن، اطلاع رسانی به مشتریان در هر زمان با استفاده از داشبورد اختصاصی شرکت در دسترس صاحبان کالا قرار خواهد گرفت.

"برای اطلاعات بیشتر مقاله حمل و نقل فروشگاه‌های زنجیره‌ای را مطالع نمایید."

با توجه به مطالب بیان شده می‌توان تأکید نمود که بعد از تولید کالا، خدمات لجستیک و توزیع پخش فروشگاه زنجیره‌ای از مهمترین بخش‌های زنجیره تأمین خواهد بود که نقش پررنگی در میزان بازدهی و افزایش سود دهی خواهد داشت. همچنین، شما تأمین کنندگان گرامی می‌توانید انواع خدمات حمل ونقل، دپو و انبارداری کالا را با کمترین هزینه به شرکت لجستیک افق آریا بسپارید.